پرینت رنگی ارزان قیمت

پرینت رنگی چیست؟

پرینت رنگی ارزان قیمت یکی از خدماتی می باشد که در دنیای جدید و به کمک تکنولوژی به مردم ارائه می شود. امروزه با پیشرفت ارتباطات اینترنتی و آنلاین شدن بسیاری از امور، امکان ثبت سفارش پرینت رنگی به صورت آنلاین نیز فراهم  شده است. تاریخچه اختراع دستگاه پرینت را می توان همزمان با دستگاه فتوکپی دانست. اختراع دستگاه فتوکپی یک انقلاب در تاریخ بود و با کمک آن، دسترسی به اسناد و کتاب ها بسیار راحت شد. بعد از دستگاه فتوکپی، دستگاه پرینتر نیز به وجود آمد. این دستگاه پیشرفت های زیادی داشت. آموزش پرینت رنگی بعد از به وجود آمدن دستگاه های رنگی رایج شد. ابتدا پرینتر ها تنها سفید و سیاه بودند اما بعد از مدتی دستگاهی به وجود آمد که به کمک آن می توان اقدام به پرینت رنگی گرفت.

 چرا باید پرینت گرفت؟

 شاید از خود سوال کنید چرا باید پرینت رنگی بگیرید. در ادامه به چند مسئله اشاره می کنیم تا اهمیت گرفتن پرینت تا حدودی روشن شود. ممکن است دانشجویان بخواهند جزوه های خود را از روی موبایل یا کامپیوتر خود مطالعه کنند. حتی شاید تصمیم بگیرند جزواتی که نیاز به پرینت رنگی داشته باشند را برای صرفه جویی در هزینه ها، پرینت سیاه و سفید بگیرند. اما باید در خصوص این مسئله کمی تجدید نظر کرد. اگر لازم دارید تا برگه و مطلبی را پرینت آنلاین بگیرید بهتر است این کار را انجام دهید. زیرا مطالعه کردن مطالب با حجم بالا که نیاز به تمرکز بالا دارند مانند جزوات درسی از روی موبایل و کامپیوتر می ‌تواند مشکلات زیادی داشته باشد.

پرینت نگرفتن چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

 مهم ترین مشکلی که برای شما پرینت نگرفتن ایجاد می کند آسیبی می باشد که به چشم ‌های شما وارد می ‌شود. این آسیب کاملا غیر قابل جبران بوده و بهتر است برای جلوگیری از به وجود آمدن آن، مطالعه مطالب را از روی صفحه نمایشگر گوشی و کامپیوتر انجام نداد. یکی دیگر از مشکلاتی که در نتیجه پرینت نگرفتن به وجود می‌ آید این است که امکان حاشیه نویسی و اضافه کردن مطالب دیگر، به آن بخش از نوشته ها وجود ندارد. همچنین اگر مطلبی که مطالعه می کنید را پرینت نگیرید نمی توانید نکات مهم آن را بلد کنید. با در نظر گرفتن این سه مسئله، می توان متوجه شد که پرینت گرفتن می تواند چه فوایدی داشته باشد.

پرینت رنگی ارزان با بهترین کیفیت برای مردم ایران

پرینت گرفتن برای چه کسانی کاربرد دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت پرینت رنگی در مواقع لزوم می تواند بسیار کمک کننده باشد. به طور مثال اگر می خواهید یک تحقیق ارائه دهید که دارای نمودار است؛ اگر دارای رنگ باشد جلوه بیشتری خواهد داشت. همچنین اگر می خواهید رزومه کاری تان را به شرکتی تحویل دهید بهتر است آن را پرینت بگیرید و رنگی باشد. برای یادگیری بهتر و خسته نشدن چشم نیز پرینت رنگی می تواند بسیار کمک کننده باشد. زیرا مطالعه برگه هایی که فقط سیاه و سفید بوده و فاقد هر نوع رنگی هستند می تواند خسته کننده باشد. این مسئله برای بچه های کوچک که به جزئیات توجه نشان می دهند بسیار مهم تر است.

پرینت رنگی قیمت

قیمت پرینت رنگی ۱۴۰۱ توسط کوپرینت برخلاف سایر شرکت هایی که پرینت می‌گریند؛ افزایش زیادی نداشته است. اگر به این نتیجه رسید که نیاز به گرفتن پرینت رنگی a3 یا پرینت رنگی a4 دارید به احتمال زیاد به دنبال گرفتن چاپ رنگی ارزان باشید. کسانی که می خواهند در تعداد صفحات بالا درخواست پرینت بدهند به احتمال زیاد بیشتر به قیمتش توجه می کنند؛ زیرا در تعداد بالا حتی ۱۰۰ تومان اختلاف قیمت هم نیز می تواند قابل‌ توجه باشد. کوپرینت امکان گرفتن پرینت ارزان را برای شما فراهم می ‌کند. در این سایت برای هر برگه پشت و رو ۱۶۰۰ تومان دریافت می کند. در صورتی که این مبلغ  در جاهای دیگر بسیار بالا بوده و معمولا بالای ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است. این قیمت مناسب  می‌ تواند یکی از بهترین دلایل باشد که شما برای گرفتن پرینت به کوپرینت مراجعه کنید.

پرینت رنگی ارزان

پرینت رنگی با کیفیت بالا

هنگامی که صحبت از پرینت رنگی می شود علاوه بر قیمتش، باید کیفیت پرینت نیز مورد توجه باشد. کیفیت پرینت گرفته شده در بعضی از مسائل می‌ تواند بسیار تاثیر گذار باشد. به طور مثال اگر شما یک نقاشی را پرینت بگیرید تا از روی آن بتوانید کار طراحی و رنگ آمیزی را انجام دهید به طور قطع کیفیت پرینت  برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه باید علاوه بر قیمت و هزینه به کیفیت نیز توجه کنید. کوپرینت علاوه بر اینکه هزینه پرینت را کاهش داده کیفیت کارش را بسیار بالا برده است. در نتیجه این سایت می تواند بهترین انتخاب برای  گرفتن پرینت رنگی باشد. شما می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

ارسال رایگان

 این سایت پرینت رنگی ارسال رایگان نیز دارد. برای سفارش های بالای ۱۶۹ صفحه یا بالای ۱۳۰ هزار تومان چاپ، ارسال رایگان دارد. ارسال رایگان به سراسر کشور انجام شده و می تواند هزینه های شما را به میزان قابل توجه ای کاهش دهد.  همچنین در سفارش های کمتر از این میزان نیز برای شیراز و شهر های استان فارس امکان  ارسال با انواع روش ها مانند پست پیشتاز، پیک، ماشین سواری و … وجود دارد.

نمونه چاپ رنگی پرایس اکشن سعید خاکستر جزوه سال 98
نمونه چاپ پرینت رنگی با کیفیت بالا از جزوه پرایس اکشن سعید خاکستر جزوه سال 98

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا