بررسی پرینتر 3 کاره لیزری HP 26NW

با توجه به قیمت فوق العاده این پرینتر در حال حاضر و قابلیت‌های کاربردی آن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادیست که پرینتر 3کاره نیاز دارن! در این مقاله ما به بررسی قابلیت‌های این پرینتر می‌پردازیم.

همانطور که گفتیم پرینتر HP 26nw سه کاره ست یعنی کار پرینت، کپی و اسکن رو انجام میده. فناوری چاپش لیزری تک رنگ سیاه سفید هست و چاپ تا سایز آچهار (A4) رو برای شما انجام میده. وزن این دستگاه 8 کیلوگرم هست و زیاد سنگین نیست و به راحتی قابل جابجایی هست.

پرینتر مدل HP 26NW
پرینتر مدل HP 26NW

کیفیت ساخت این دستگاه واقعا فوق العاده ست. قبلا همکاران زیادی و عزیزانی که قصد خرید پرینتر رو داشتن راجع به مدل‌های جدید پرینتر سوالاتی از کوپرینت داشتن، که قابل ذکر است که بعضی پرینترها کیفیت ساخت خوبی ندارند، ولی این دستگاه با اینکه مدل جدیدی هست ولی کیفیت ساخت خیلی خوبی داره و حس اطمینان از یک کالای باکیفیت رو به شما منتقل میکنه.

سینی کاغذ این دستگاه 150 برگی هست (مشابه اکثر پرینترهای خانگی)، سرعت چاپش هم 18 برگه در دقیقه که قطعا برای مصرف شما راضی کنندست. از رزولوشن این دستگاه می‌توان به کیفیت چاپ 600*600 dpi اشاره کرد، و کیفیت اسکن آن 1200*1200 dpi انجام میده.

از نکات مفید این دستگاه می‌توان به کارتریج این دستگاه اشاره کرد که شماره 79a شرکت HP می‌باشد که با هر بار شارژ طبق استاندارد 5% کاغذ، میتونه 800 برگ رو برای شما چاپ بگیره. همچنین قطعات این پرینتر ارزان می‌باشد و قابلیت شارژ شدن آن نیز آسان می‌باشد.

و اما 2تا قابلیت فوق العاده‌ی این پرینتر که شمارو برای خرید مجاب میکنه:

  1. در کنار کلمه مدل این دستگاه، حروف n و w نوشته شده است که حرف n به معنای network یا شبکه است که یعنی شما می‌توانید بین چند کامپیوتر در یک شبکه به اشتراک بگذارید. حرف بعدی w به معنی wifi (وای فای) هست که شما می‌تونید چاپ بی سیم از روی موبایل، تبلت یا حتی لپ تاپ داشته باشید.
  2. این دستگاه از قابلیت wifi direct (وای فای دایرکت) پشتیبانی میکنه؛ یعنی برای چاپ نیاز به اتصال به مودم نداره و شما می‌تونید بصورت مستقیم دستور پرینت رو بدین.

در نهایت توجه شود قیمت پرینتر HP LaserJet Pro MFP M26nw نسبت به هفته قبل کاهش 1 میلیون تومانی داشته (تاریخ الان 9م خرداد 1400) و به قیمت حدودی 5800000 رسیده است، و مشخص نیست در آینده تغییرات قیمت به چه صورت باشد.

باتشکر از وقتی که گذاشتید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا