دریافت پرینت سیاه سفید بصورت سه سوته

اگر دانش آموز، معلم، مدرس یا دانشجو هستید یا به هر نحوی با پروژه‌های فراوان سروکار دارید، لازم نیست زمان خود را در رفت و آمد به چاپخانه‌ها و صحافی‌ها بیهوده هدر دهید، بلکه با دریافت پرینت سیاه سفید خود بصورت سریع میتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

در جهان امروز با هدف افزایش سهولت و صرفه جویی در زمان و هزینه‌، تقریبا تمامی خدمات به صورت آنلاین در آمده‌اند؛ صنعت چاپ نیز از این قافله عقب نمانده است.

گاهی بسته به نوع محصول درخواستی چاپ رنگی الزامی ندارد و شما می‌توانید با سفارش و دریافت پرینت سیاه سفید و صرف هزینه‌ی کمتر به انتظارات خود دست یابید.

خدمات چاپ و دریافت پرینت سیاه سفید آنلاین برای هر کاربری با درخواست پرینت محصولات گوناگون نظیر کتاب، نامه، پایان‌نامه، دفترچه یادداشت، جزوات و غیره مزایای بسیاری را به ارمغان آورده اند.

پرینت سیاه سفید

مزایای چاپ سیاه سفید

  1. سرعت دریافت پرینت سیاه سفید میتواند بالاتر است (بسته به نوع دستگاه)؛ هنگامی که تعداد صفحات درخواستی شما بالا است، این نوع پرینت انتخاب بهتری برای شما است. معمولا بهترین پرینترها، پرینترهای سیاه سفید هستند.
  2. پرینت سیاه سفید برای محیط زیست بهتر است. در این راستا پرینترهای مونوکروم گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند زیرا که از اجزای یک بار مصرف نظیر تونر کارتریج، کمتر استفاده می‌کنند لذا آلودگی زیست‌محیطی کمتری به دنبال دارند.
  3. هزینه‌ی پرینت سیاه سفید معقول‌تر است و علت آن به هزینه‌ی کمتر پرینترهای مونوکروم نسبت به پرینترهای رنگی برمی‌گردد.
  4. پرینت سیاه سفید با وجود اینکه فاقد تنوع رنگی می‌باشد، به علت کیفیت بالایش می‌تواند جذابیت بصری خاص خود را داشته باشد. این نوع پرینت کیفیت خود را در دراز مدت حفظ می‌کند.
پرینت سیاه سفید توسط شرکت کوپرینت

مزایای دریافت پرینت سیاه سفید آنلاین

  • یک روش رضایت ‌بخش می‌باشد.

 با پرینت آنلاین شما می‌توانید در انرژی و زمان خود صرفه جویی ‌کنید. با این امکانات آنلاین، شما قادر خواهید بود در منزل به راحتی با یک کلیک بر موس سفارش خود را ثبت و پیگیری کنید.

  • امکان بررسی قیمت‌ها و انتخاب معقول‌ترین آن‌ها را دارید.

برخی فروشگاه‌های چاپ، تخفیف‌هایی بسته به نوع سفارش به شما خواهند داد. کوپرینت جهت حمایت برندهای اینترنتی و کسب و کارهای آسیب دیده، به کاربران خود میزان 15% تخفیف برای پرینت رنگی آنلاین و 5% تخفیف برای چاپ سیاه سفید اعمال کرده است و در زمان‌های دیگر اگر تخفیفی لحاظ شود در چنل تلگرام کوپرینت یا اینستاگرام کوپرینت اعلام خواهد شد. البته توجه کنید که قیمت‌های ما خود به معنای تخفیف است، ما بهترین قیمت (با خدمات و پشتیبانی قوی) را با ارسال رایگان برایتان به ارمغان آورده ایم.

  • امکان سفارش چاپ سیاه سفید در هر زمانی که بخواهید را دارید.

خدمات 24 ساعته در هر 7 روز هفته برای افراد شب‌کار مزیت بسیار مهمی محسوب می‌شود.

  • از هر جای کشور امکان ثبت سفارش را خواهید داشت.

اتصال به اینترنت و داشتن یک کامپیوتر ساده برای ثبت سفارشتان کافی هستند.

  • خدمات مشتریان گسترده‌ای وجود خواهد داشت.

در کسب و کارهای آنلاین شما می‌توانید از طریق ایمیل، واتساپ، تماس تلفنی، وبسایت و غیره فورا انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولان مربوطه برسانید. همچنین می‌توانید در خصوص انتخاب بهترین گزینه‌ی چاپ برای سفارشتان، با توجه به نوع محصول درخواستی خود، از کارشناسان مشورت بگیرید.

  • تحویل سفارش سریع و به موقع ‌می‌باشد.

 در سفارشات آنلاین زمان نهایی دریافت محصول مشخص است و تامین به موقع آن تضمین شده است.

چرا پرینت سیاه و سفید ارزانتر از پرینت رنگی است؟

در یک پرینت سیاه سفید آچهار، تنها از تونر کارتریج سیاه و زمینه‌ی سفید کاغذ جهت ایجاد تصاویر چاپی استفاده می‌شود. در پرینت رنگی از چهار تونر کارتریج جهت ایجاد تصاویری واضح و رنگارنگ استفاده می‌گردد و میزان بیشتری تونر به ازای هر صفحه مصرف می‌شود. با این وجود دلیل اصلی قیمت بالاتر پرینت رنگی به خود آن و نه تعداد کارتریج‌های به کار رفته برمی‌گردد.

  • صفحاتی که رنگی پرینت می‌شوند، فضای سفید کمتری باقی می‌گذارند.

نوع تصویری که قصد پرینت گرفتن از آن را دارید در میزان هزینه‌ی نهایی پرینت موثر است. در ذهن خود انتخاب کنید که قصد دارید کدام مدارک یا تصاویر را رنگی و کدام موارد را سیاه سفید چاپ کنید. شما معمولا از مدارک خود پرینت سیاه سفید می‌گیرید.

حروف سیاه روی صفحه‌ی سفید ساده هستند و فضای سفید بسیاری روی صفحه باقی می‌گذارند و بنابراین به تونر زیادی نیاز ندارند. با این وجود پرینت رنگی جزییات بیشتری دارد؛ حتی یک صفحه‌ با تصویری ساده در آن که برای نشان دادن متغیرهایش از رنگ‌های متفاوت استفاده شده است، نیاز به تونر بیشتری نسبت به پرینت سیاه سفید دارد. درصدی از فضای سفید کاغذ که توسط تونر اشغال می‌شود را پوشش صفحه گویند. یک متن سیاه سفید نسبت به یک تصویر رنگی، فضای سفید بیشتری روی کاغذ به جا می‌گذارد.

جمع‌بندی

با دریافت پرینت سیاه سفید آنلاین، شما در هر ساعتی از شبانه روز که کار خود را به پایان رساندید قادر خواهید بود که سفارش خود را ثبت کنید و با فاصله‌ی زمانی اندکی محصول خود را به صورت رایگان در سراسر کشور دریافت کنید.

 کوپرینت یک مرکز تخصصی پرینت آنلاین می‌باشد که به علت قیمت‌های مناسب و بصرفه‌اش  نسبت به سایر فروشگاه‌ها، پست رایگان حتی برای تعداد صفحات بالا و مسافت‌های طولانی، کیفیت بالای کاغذ و چاپ، نظم و دقت در کار و ارسال به موقع محصولات رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا