پرینت آنلاین با کوپرینت

پرینت چیست؟

پرینت به معنای انتقال مطالب و اطلاعات الکترونیکی و دیجیتالی بر روی کاغذ است. پرینت گرفتن از مطالب یکی از متداول ترین فعالیت هایی است که محصلان به ویژه دانشجویان انجام می دهند. هنگام نسخه برداری شما می توانید هم به صورت یک رو مطالب را بر روی کاغذ منتقل کنید و هم به صورت پشت و رو استفاده نمایید. در صورتی که از پرینت پشت و رو استفاده کنید،  هزینه پرداختی شما کمتر می شود.

هنگام پرینت گرفتن مطالب خود حتما به نکات زیر دقت کنید:

  • مطالب درسی خود را به صورت فایل pdf ذخیره نمایید.
  • از نداشتن ویروس در فلش خود مطمئن شوید.
  • اگر حتی یک برگه را برای نسخه برداری آماده کرده اید، باز هم آن را به صورت فایل pdf ذخیره کنید.
  • اطلاعات و فایل های خود را به صورت مرتب و با نام مشخص ذخیره کنید تا هنگام پرینت گرفتن دچار مشکل نشوید و در وقت شما صرفه جویی شود.
  • بعد از انجام عملیات، حتما فلش خود را ویروس کشی نمایید و سپس از آن استفاده کنید.

از دیگر مواردی که استفاده از پرینت را این روزها بیشتر کرده است؛ می توان به فعالیت های تبلیغاتی اشاره نمود. بسیاری از افرادی که دارای کسب و کار یا برند خاصی هستند، برای معرفی محصولات خود از تبلیغات استفاده می کنند. فروشگاه ها، رستوران ها، مغازه داران، کافی شاپ ها و بسیاری از کسب و کارها برای معرفی برند و محصولات خود نیاز به تبلیغات دارند. این تبلیغات می تواند هم به صورت کاغذهای A4 یا A5 و یا به صورت کارت ویزیت و بروشور باشد. به این ترتیب نه تنها دانش آموزان و دانشجویان به پرینت نیاز دارند، بلکه این عملیات برای عده زیادی ضروری است.

انجام پرینت رنگی:

برای ارائه بهتر مطالب و شکیل بودن نمونه نهایی پروژه، استفاده از پرینت رنگی بهتر است. ضمن اینکه هنگام سفارش پروژه های تبلیغاتی رنگی بودن مطالب و آنچه به دست مشتریان میرسد، بسیار مهم است. استفاده از نسخه برداری رنگی ضمن جذابیت بیشتر نمونه کار، اطلاعات را بهتر و عمیق تر نیز منتقل می نماید. البته گاهی استفاده از نسخه برداری رنگی ضرورتی ندارد و فقط موجب صرف هزینه بیشتر می شود. مانند: برگه های فروشی جهت فروش اتومبیل و اطلاعیه هایی که بر روی بُرد ها قرار داده می شود. برای استفاده از این گونه اطلاعیه ها نیازی به رنگی بودن نوشته ها نیست و با استفاده از رنگ های سیاه و سفید نیز می توان منظور را به مخاطب منتقل نمود. اما در برخی مواقع استفاده از رنگ های مختلف بر روی کاغذ و نمایش رنگ ها بسیار ضروری است.

توجه داشته باشید استفاده از پرینت رنگی و سیاه سفید بستگی به تاثیر گذاری رنگ بر عملکرد و نوع فعالیت شما دارد. در صورتی که پروژه و کار پیشنهادی شما به تنوع رنگ ها و تاثیر عمیق بر مخاطب نیازمند است، حتما از پرینت رنگی استفاده کنید. در غیر این صورت می توان از نوع سیاه سفید استفاده کرد.

پرینت چگونه انجام می شود؟

پرینتر دستگاهی است که عملیات پرینت را انجام می دهد. با قرار دادن کاغذ درون این دستگاه و اتصال آن از طریق کابل به لپ تاپ یا کامپیوتر می توان آن را مورد استفاده قرار داد. درون دستگاه باید جوهر مخصوصی ریخته شود تا بتوان از پرینتر استفاده کرد و مطالب را روی کاغذ انتقال داد. در صورتی که بخواهید از رنگ های متنوع در کاغذ استفاده شود، باید از دستگاه چاپگر رنگی استفاده کنید. زیرا چاپگر ها در انواع سیاه و سفید و رنگی در بازار موجود می باشند. وقتی وارد کافی نت ها و یا چاپخانه ها می شوید، حتما از وجود دستگاه چاپگر اطمینان حاصل کنید.

انجام پرینت آنلاین:

امروزه فعالیت های بسیاری به صورت آنلاین انجام می شود. پرینت آنلاین یکی از فعالیت هایی است که به تازگی وارد عرصه مجازی شده و برای بسیاری از افراد نیز سودمند بوده است.  شما می توانید برای انتقال اطلاعات و تبدیل فایل های دیجیتال خود به نسخه های کاغذی به راحتی از خدمات آنلاین بهره مند شوید. مزایای بسیاری در استفاده از چاپگر های آنلاین وجود دارد؛ از جمله:

عدم انتقال ویروس به فلش، لپ تاپ یا کامپیوتر شما: عموما وقتی فایلی را برای پرینت آماده می کنید، باید آن را از طریق فلش به رایانه متصل کرده تا چاپگر عملیات را انجام دهد و نسخه کاغذی فایل مورد نظر به دست شما برسد. در این گونه مواقع به دلیل اتصال تعداد زیادی فلش به رایانه، امکان انتقال ویروس به فلش شما بسیار زیاد است. در صورتی که شما فعالیت های این چنینی خود را به صورت آنلاین انجام دهید، دیگر نگران انتقال ویروس به سیستم خود نخواهید بود.

صرفه جویی در زمان: انجام فعالیت ها به صورت آنلاین به میزان زیادی در صرفه جویی زمان تان تاثیر دارد. ضمن اینکه شما خیلی راحت تر و بدون حضور در مراکز چاپ، می توانید سفارش خود را ثبت نموده و به انجام برسانید.

کوپرینت:

با توجه به اطلاعاتی که در زمینه پرینت به شما عزیزان ارائه گردید، اکنون قصد داریم مجموعه ای را به شما معرفی نماییم که فعالیت های این چنینی شما را کاملا ارزان و غیر حضوری انجام می دهد. این مجموعه به آدرس اینترنتی: https://copyoprint.ir/  آماده پذیرش هر نوع سفارشی در انواع چاپ سیاه و سفید و رنگی می‌باشد. با مراجعه به این سایت می توانید از نرخ قیمت ها و تمام خدماتی که از سوی این مجموعه ارائه می گردد، اطلاع حاصل نمایید. ضمن اینکه در انتهای سایت، نظرات مشتریان نیز ذکر گردیده است تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به ثبت سفارش نمایید.

صفحه اصلی سایت کوپرینت

از مزایای مهم کوپرینت می توان به ارسال رایگان به سراسر کشور اشاره کرد. همچنین این مجموعه هنگام تسویه سفارش به مشتریان سخت نمی گیرد و سه روش مختلف را برای تسویه در نظر گرفته است:

  • پرداخت امن توسط درگاه آنلاین سیزپی ( با کمک روز دوم می توانید از این روش برای پرداخت استفاده نمایید).
  • پرداخت از طریق کیف پول (نیازی به رمز دوم ندارد).
  • پرداخت از طریق درگاه بانک و ارسال تصویر فیش واریزی به سایت

این مجموعه را برای تبدیل فایل های خود به نسخه های کاغذی انتخاب نمایید تا در کمترین زمان و بهترین کیفیت سفارش های شما به دستتان برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا