کسب درآمد اینترنتی

شما می‌توانید با ثبت نام در سایت ما و دریافت لینک پورسانت دهی خود طبق آموزش زیر، با معرفی ما به دوستانتان تا 9% پورسانت بگیرید و کسب درآمد کنید. 

1- ثبت نام در سایت:

اگر در سایت ثبت نام نکرده اید روی دکمه زیر کلیک کرده و گزینه “ایجاد حساب کاربری” را بزنید.

2- ورود به پنل کاربری:

از طریق دکمه حساب کاربری در بالای سایت سمت چپ، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید یا روی دکمه زیر کلیک کنید!

3- داشبورد کسب درآمد:

پس از ورود به پنل کاربری، در منوی سمت راست روی کسب درآمد و بازاریابی کلیک کرده و از منوی باز شده روی گزینه “ثبت نام در طرح پورسانت دهی” کلیک کنید. در صورتیکه از قبل این کار را انجام داده باشید در داشبورد خود آمار کلیک‌ها، نرخ‌ها، خریدها و درآمدهای خود را می‌بینید.

4- دریافت لینک اختصاصی:

سپس در بالای همین صفحه در قسمت “لینک مخصوص شما” می توانید لینکتان را کپی کنید و در کانال یا گروه‌‎هایتان ارسال کنید. و با هر جذب خرید پورسانت شما اتوماتیک به کیف پولتان وارد میشود.
همچنین اگر میخواهید برای صفحه‌ی خاصی (مثلا صفحه‌ی ثبت سفارش پرینت) لینک همکاری مربوط به همان صفحه را بسازید می‌توانید در جعبه اول لینک آن صفحه را وارد کنید و دکمه‌ی “تولید” را بزنید تا در جعبه دوم لینکتان ساخته شود.

اخطار: در صورتی که خودتان لینک پورسانت دهی بگیرید و بعد یک اکانت دیگر به اسم خودتان، خواهرتان، مادرتان و … بسازید و که بخواهید پورسانت شما به خودتان برسد این مورد خلاف قوانین می باشد و اکانت شما از سایت کوپرینت تعلیق خواهد شد!

هدف ما گسترش و جذب افراد جدید می‌باشد، قیمت ما پایین و ارسال ما رایگان می‌باشد پس لطفا نهایت همکاری را داشته باشید تا حق کسی ضایع نشود و ما هم بتوانیم خدمت‌گزار شما باشیم.

میزان پورسانت هر محصول چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا